AAPV

Notícies

L’AAPV al debat parlamentari sobre la nova llei d’À Punt

Jordi Ballester, Secretari d’Audiovisual de l’AAPV ha intervingut hui a les Corts Valencianes per parlar de com ens afecta la nova llei d’À Punt.

Al següent video pots veure la intervenció de Jordi Ballester, les preguntes que li han fet els representants dels diferents grups parlamentaris i les respostes del nostre Secretari d’Audiovisual.

En aquest altre vídeo, tens íntegra la Comissió de Radiotelevisió Valenciana i de l’espai audiovisual celebrada huí a les Corts Valencianes.

Comparteix

més notícies

TANCAMENT DEL TEATRE PRINCIPAL DE VALÈNCIA

Manifest pel tancament del Teatre Principal de València llegit durant la concentració de protesta organitzada per l’AAPV el dia 24 de setembre amb el recolzament de les associacions professionals d’arts escèniques.

ELS SINDICATS APLAUDEIXEN L’ENTRADA EN VIGOR DEL RENOVAT ‘ESTATUT DE L’ARTISTA’

El Reial decret aprovat hui pel Consell de Ministres adequa l’actual marc laboral a la realitat de platós, sales de concert i teatres

CCOO, UGT, UAA i CONARTE lamenten que, per una qüestió formal, no regule l’ús de la intel·ligència artificial generativa i avancen que continuaran treballant per a aconseguir models de protecció clars i transparents

Arxiu