25% descompte entitats col·laboradores.
Termini d’inscripció:
Si necessites més informació: aapvformacio@gmail.com
Com podem iniciar un procés creatiu a través de la seua observació, el seu significat o des de la seua manipulació? Qualsevol objecte, ofereix sons, possibilitats de moviment, relacions amb altres elements i reaccions a factors externs. A vegades es transforma, es mescla o es desprèn de tot allò innecessari per a revelar-nos l’essencial. Ho escoltem per a atorgar-li vida Nosaltres decidim amb ell. Mostrem el seu caràcter propi. Els objectes poden obrir-nos la imaginació, descobrir-nos perspectives insospitades i presentar-nos mons replets d’elements extra quotidians i surrealistes. Intentarem, doncs, treballar amb l’objecte, atents, porosos i sensibles per a intentar atrapar la seua poètica. A més serem conscients del nostre cos, presència i distància respecte a ell a través de la investigació amb materials, titelles i objectes quotidians.
Actriu llicenciada en Art Dramàtic per l’ESAD-València. Ha treballat: text, teatre físic i manipulació d’objectes amb professors com Titzina, Xavier Bobés, Claudio Tolcachir, Sol Picó, Sociedad Dr. Alonso, Jokin Oregui, Los Forman Brothers, Teatre de La Complicité, Jorge Picó, Javier Daulte, Roy Hart Theatre, Odin Teatret, Escola d’Art de Moscú i Piccolo de Milà, entre d’altres.
En 2003, al costat d’Eva Zapico crea la companyia Copia Izquierda basada en l’ús de la imatge i el cos, amb la qual estrena A Pedazos, Galgos, Lilith, Merteuil i La mujer de Amianto.
Entre els anys 03 i 05 treballa en el Teatre de Marionetes La Estrella. Posteriorment li segueix La Bella Dorment de L’horta Teatre, amb la utilització de la titella.
En 05 entra amb Bambolina Teatre Practicable, en Kraft, espectacle realitzat únicament amb paper i amb la qual gira per tot el món durant més de 8 anys; li segueix Carmen, on es funden objectes quotidians, titelles i materials.
En 2012 crea la companyia La Colla de Yolanda al costat de David Durán, Raquel Piera i Josep Zapater. El seu primer muntatge Üiqü’is, experimenta amb els objectes quotidians, materials, treball corporal, humor i la relació íntima amb l’espectador.
Li segueix Metamorfosi basat en el relat de Kafka, sota la supervisió de Matej Formen; i Circ Obsolet, un circ d’objectes obsolets.
Altres muntatges; Antígona, La Set, L’Ull de l’ull, Sang i ceba, Plany de Carme Teatre; La Tossuderia, dirigida per Toni Agustí; Reset de Roberto García, El escondite, Recordis de Xavi Puchades; M i les Balenes de Lupa Teatre; La exiliada, la negra, la puta, el caracol y la mística de Teatre Inestable; Rèquiem de La InDependent; Les aventures de T Sawyer de l’Escalante Centre Teatral i La Teta Calva; Sindrhomo, El tambor de Cora, El Muro, de La Teta Calva; Presoners d’Albena Teatre; El camino de las cabras de María Cárdenas…
Peça breu My Güey amb Javier Aranda, titella manipulada a dos.
Estrena de peça pròpia de teatre d’objectes Perpetuum Mobile.
Recentment estrena Peter & Pan, producció de La Mar i l’Escalante Centre Teatral.