Què entenem per consentiment? Tipus de Consentiments. Aplicació del consentiment en l’àmbit audiovisual i escènic.Els pilars del consentiment, pas a pas.

Andrea Isasi, (Mallorca, 1980) Llicenciada en Art dramàtic (Interpretació) per la RESAD (2003), Directora de càsting, coordinadora d’intimitat, docent i Terapeuta gestalt. Membre de APDICE (Associació professional de directors de càsting d’Espanya).
Certificada en Protocols de Consentiment per a Artistes per l’IDC (Intimacy Directors and Coordinators) www.idcprofessionals.com als EUA.
Formació en coordinació d’intimitat amb Abbi Kessel (Anglaterra).
Certificada en Comunicació no violenta (CNV) i Mediació. Institut de comunicació no violenta de Madrid amb Pilar de la Torre.
Màster en Eduación sexual, diversitat i co-educació. Universitat de Burgos. Cursa actualment.
Des de fa dos anys, imparteix formació en Protocols de consentiment des del rol de Coordinació d’intimitat en diferents escoles a nivell nacional: ESAD de Galícia, ESADIB (Mallorca) RESAD, Escola M.A.D.S, AAAG…
Treballa com a directora de càsting (treball que exercix des del 2003) amb directors com Daniel Sánchez Arévalo, Dionisio Naranjo, Yolanda Centeno, entre altres.
Coordinacion d’intimitat col·laborant amb Filming Intimacy (Maitane Sant Nicolás) per a les sèries Ni una més (Netflix) i Sagrada família ( Movistar+).
– Sala 7. Edifici Rialto Plaça de l’Ajuntament de València.
– Actrius i actors professionals* i/o en formació.
– Treballadores/s** regidoria, auxiliars i ajudantes/s de departaments, becaries/s, …
Tots els socis i sòcies que per poder realitzar el curs, els supose un desplaçament de més de 60 km/dia, poseu-se en contacte amb l’AAPV per informar-vos del descompte per quilometratge.
La matrícula no es farà efectiva fins que no s’efectue el pagament del curs. Recordeu que el fet d’enviar el formulari per a inscriure’s al curs no garanteix la plaça en el mateix. Només estarà garantida si es demana beca, per la qual cosa caldrà esperar a la confirmació per part de l’AAPV. Si no s’ha pogut obtindre beca i es té interès en fer el curs s’informarà a aquestes persones per a fer efectiu el pagament..
Envieu el justificant al mail de l’AAPV: aapvformacio@gmail.com