AAPV

Notícies

RESUM D’ACTIVITATS DE DESEMBRE RELACIONADES AMB LA GESTIÓ DE LES AJUDES PER LA DANA

L’AAPV durant el mes de desembre ha realitzat treballs per les ajudes per als afectats per la DANA.

Des de la junta directiva de l’AAPV junt amb altres associacions professionals del sector cultural valencià, ens hem reunit amb tots els representants polítics que així ho han volgut, per tal d’informar de les nostres necessitats davant esta catástrofe. Després de la reunió amb el Ministre de Cultura Ernest Urtasun, vam tindre la ocasió de continuar l’encontre amb el Ministeri amb Getsemaní San Marcos, assessora del Ministre de Cultura designada per coordinar les accions respecte a la recuperació dels sector cultural després de la DANA, i de la que es va informar de la creació de l’ORC, oficina de Recuperació Cultural, per a la informació de les ajudes.

Reunió amb la Secretària Autonòmica Pilar Tébar per conèixer les ajudes que la generalitat Valenciana anava a traure per les ajudes al sector cultural.

Reunió amb el director de l’IVC i la directora adjunta d’AAEE per traslladar la nostra preocupació per les cancel·lacions de les actuacions els dies posteriors a la Dana i la necessitat d’implicació de l’IVC cap als professionals valencians que estem patint els efectes de la DANA.

Reunió amb el concejal d’acció cultural, José Luis Moreno per comentar les ajudes a les pedanies que afectades per la DANA, i concretament les del sector cultural.

 Reunió informativa amb Avetid i les associacions d’Arts Escèniques per conèixer el repartiment de les donacions a les companyies afectades per la DANA. 

Comparteix

més notícies

TANCAMENT DEL TEATRE PRINCIPAL DE VALÈNCIA

Manifest pel tancament del Teatre Principal de València llegit durant la concentració de protesta organitzada per l’AAPV el dia 24 de setembre amb el recolzament de les associacions professionals d’arts escèniques.

ELS SINDICATS APLAUDEIXEN L’ENTRADA EN VIGOR DEL RENOVAT ‘ESTATUT DE L’ARTISTA’

El Reial decret aprovat hui pel Consell de Ministres adequa l’actual marc laboral a la realitat de platós, sales de concert i teatres

CCOO, UGT, UAA i CONARTE lamenten que, per una qüestió formal, no regule l’ús de la intel·ligència artificial generativa i avancen que continuaran treballant per a aconseguir models de protecció clars i transparents

Arxiu